宵行

查看介绍
Wild and Free - Nate Green

阿姨想吃毛团了T.T

最近写的东西太压抑,我需要阳光,我需要雨露,我需要毛哥和团团的爱!

请不要大意的来投喂我吧!OTZ


Wild And Free - Nate Green
I could lose myself in the back of this truck, yeah
坐在大卡车的后面 我几乎快要失去自我 
We’re counting nickels
我们数着 
and dimes and nothing ever adds up but us
那丝毫没有增长的硬币 
Sippin’ on cheap bottles of wine that you stole just for me
喝着那廉价的酒 我们必须夺回这些 
That’s love
爱 
You know Lord I pray there’s a time
你可知道我曾祈祷上帝一定不要 
where we won’t have to be thieves but ’til then
让自己成为小偷 但事与愿违 
We, we are, we are wild and free
让我们释放自己吧 
And we answer to nobody
不必回答任何人 
Just runaways us two
我们两个只管逃走 
Cause you, you, you
因为 你 你 你 
You are, you are, you are mine
你是我的啊 
Together ’til the end of your life
一起直到天荒地老 
I’ll take you if you take me
一起去你想去的地方 
Wild and free
释放你的天真 
Wild and free
释放你的野性吧 
They told me that you should behave, 
他们告诉我要你安分点 
But I’m tellin’ you don’t (no) 
但是我要告诉你的时大可不必 
Baby I’m a sucker for bad
宝贝我是一个坏掉的大吸盘 
Use their mouths to say everything that you want
用自己的嘴说你想要的一切 
And don’t hold back
不必退缩 
I’ll go to heaven or hell before
我们要在别人发现之前 
I find someone else to get by
让他们上天堂下地狱 
And yeah maybe we ain’t livin’ well, 
是的我们也许不是那么好 
But we’re livin’ for ourselves and that’s fine
但是我要为我们的幸福活的更好 
We, we are, we are wild and free
我们要释放自己 
And we answer to nobody
不必回答任何人 
Just runaways us two
我们两个只管逃走 
Cause you, you, you
因为你 你 你 
You are, you are, you are mine
你是我的啊 
Together ’til the end of your life
一起直到天荒地老 
I’ll take you if you take me
一起去你想去的地方 
Wild and free
释放你的天真 
Wild and free
释放你的野性吧 
“I’ve never really been one
说真的 从来没有一个 
to have nice things or stuff like that, 
好的东西 
or even things I could afford for that matter,but… 
能让我为他买单 但是 
I do know that you can’t put a price tag on
我知道 这不能用价钱衡量 
what it feels like to find someone else… 
别人也不会喜欢这种感觉的 
Just as reckless as you.” 
他就像鲁莽的你 
We, we are, we are wild and free
我们要释放自己 
And we answer to nobody
不必回答任何人 
Just runaways us two
我们两个只管逃走 
Cause you, you, you
因为 你 你 你 
You are, you are, you are mine
你是我的啊 
Together ’til the end of your life
一起直到天荒地老 
I’ll take you if you take me
一起去你想去的地方 
Wild and free
释放你的天真 
Wild and free
释放你的野性吧 
Wild and free
释放你的野性吧 

评论
热度(4)
© 宵行 | Powered by LOFTER